Maxad helg!

Idag har vår- och sommarkänslor kulminerat i en härlig blandning. Vilken dag! Det annars så kalla betonggolvet på vår balkong är fortfarande, klockan halv nio på kvällen, härligt ljummet under mina fötter.

Varvade kaffe och allehanda snicksnack med att fixa svärmors naglar i förmiddags och åkte sedan ut till landet för att fortsätta fixa med min cykel. Slipade ner de sista delarna och grundmålade så långt färgen räckte (dessvärre inte hela vägen). Nu får min cykel snällt hänga på tork tills nästa gång jag hinner dit! Just ja. Fick nygrillade hambugare till middag, grillsäsongen är därmed officiellt inledd.

Har över lag varit en helt underbar helg. Har kommit upp i tid, gjort mycket nytta, träffat vänner och haft quality-time med sambon. Lägg till alla soltimmar på detta och wow - maxat bra.
Avslutar det hela som sig bör; med hallonpaj och vaniljglass.



Svärmors nya naglar.



Pärlan, grundmålad, på tork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0