Morgonstäd

Sa till sambon att vi skulle sova ut ordentligt idag, så vad gör jag själv uppe 7:30? Gjort en repris på förra helgen då jag var uppe i ungefär samma tid och började städa. 1,5h senare är det i alla fall klart och dagen har fortfarande knappt börjat! Ser dessutom ut att bli en riktigt fin dag.

Det blev en lugn hemmakväll igår trots allt. Tacopaj och öl i soffan till '101 sätt..'.
Post-it-lappen jag satt på grannarnas dörr gav resultat för runt nio-tiden på kvällen knackade de faktiskt på. Satt i soffan och snackade ett par timmar innan de smet tillbaka för att fortsätta dyka bland sina lådor. Jag gick och la mig strax efteråt.

Nu är det dags för en skål frulle och sen får vi helt enkelt se vad dagen har att erbjuda! Trevlig helg.


'


Sambons specialitet - tacopaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0