Storm?

Det var då själve f-n vad det orkar blåsa idag!?

Hemkommen i alla fall efter en lång dag i stan. Hade min först praktik-kund 10:30 och 3,5h senare gick hon därifrån nöjd och belåten. Tar lite längre tid nu i början men hellre ett snyggt jobb än ett hafsigt?
Tanken var att jag även skulle ha en eftermiddagskund men så blev det dessvärre inte. Och fota glömde jag idag igen. :( 

Kikade förbi en tjejkompis/arbetskamrat på vägen hem och fick både NÄS-kaffe och nybakade kanelbullar. Skönt att bara sitta och prata av sig en stund.
Tanken var att jag skulle dra inom solariet med men bestämde mig i sista sekund för att jag inte orkade.

Nu tänker jag låta mig sysselsättas en stund av kaffe, cigaretter och sambons laptop.

Premiärade btw för årets första uteserveringsfika igår kväll. Fattar inte att fler caféer inser att det kan vara lönsamt att ha kvällsöppet. Här alltså Chailatte på House of Bagels!


The love of my life och varsin latte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0