Vad mer?

Sitter på balkongen och varvar ner, det är mörkt ute nu. Sambon var ute för en liten stund sedan och stoppade om mig med en filt, han vet att jag trivs här. Tar mitt bloss och filosoferar lite, går igenom dagen som varit. En riktigt bra dag.

Jobbade tre timmar i förmiddags och var bara hemma en snabb runda efteråt för att byta om till mekarkläder och slänga ner lite mat i en påse. Tog bilen ut till landet, stannade inom Preem för två latte och kanelbullar.
Tog en solig lunch i gräset tillsammans med sambon och avslutade därefter projekt Renovering av mormorscykel. Båda blev glatt överraskade av resultatet, bild kommer senare!

Har provat på Zumba för första gången idag tack vare bästaste Amandan. Härlig blandning av deltagare; unga tjejer, medelålders kvinnor och äldre damer kämpade alla tappert för att komma underfund med hur man juckar och förför

Stack inom Maxi i Bromölla för att handla lite kvällsmat och gjorde ett, eller snarare två par, riktiga fynd. Skrev ju förut att jag behövde nya tygskor? 99kr/paret och skamlös är jag. 

Med ribban redan högt lagd var grillad fläskkarré, greksallad och varsin Mariestad det absolut bästa sättet att avsluta kvällen på. 
Och när vi satt här på vår balkong, mätta, trötta, nöjda och belåtna, tittade jag på min sambo och tänkte..


vad mer kan jag be om? ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0