Why rush it?

Sjunkit ner i en stol på balkongen, kaffe och cigg som belöning efter en lång dag i stan. Stack hemifrån 7:15 och tolv timmar senare, efter ett arbetspass och två kunder på praktik, känns det väl förtjänt. Har åter igen varit en riktig kanondag, såg precis solen smyga sig ner bakom höghusen.

Fick sms-avi om att mitt paket från Ellos landat i kiosken. Två par nya chinos i svart och khakigrönt + något handduksset som kom på köpet. Yey! Funderar på att vända på kronorna och dra bort till Skopunkten i veckan, vita tygskor hade gjort sig bra.

Funderar en del på hur den närmsta framtiden kommer se ut och vilka val jag själv kan göra och behöver. Har för en gångs skull gett mig tusan på att inte sjukna in av oro. Oro = stress och det är både dumt och onödigt. I så många år har jag siktat för långt och missat vad som pågått.

You only live once, why rush it?



Kommentarer
Postat av: birgitta

Rätt Sara, go for it. Du kan och fixar det... Kram på dig

2011-04-12 @ 08:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0